DA EN DE

Handelsbetingelser - Selskaber & Arrangementer

Først og fremmest tak fordi I har valgt at afholde jeres selskab eller arrangement på Verdenskortet v. Klejtrup sø.
Skulle der opstå spørgsmål er I altid velkommen til at kontakte os på info@verdenskortet.dk eller +45 9854 6132
Vi er glade for at danne rammerne om jeres selskab.
Vi har samlet de vigtigste informationer i skrivelsen herunder, og vi beder dig venligst læse betingelserne grundigt igennem. 

Bestilling & afbud
Endeligt antal kuverter oplyses senest 2 uger før arrangementet.
Afbudskuverter meldt 1-3 dage før arrangementet: ½ pris af aftalt kuvertpris.
Afbudskuverter på dagen for festen: fuld kuvertpris.

Børn mellem 2-6 år: ½ pris af aftalt kuvertpris.
Børn mellem 0-2 år: gratis

Ønskes fuld afbestilling/aflysning af dit arrangement skal dette ske senest 6 uger før festens dato. Ved afbestilling under 4 uger før festen, opkræves en godtgørelse på 75% af den samlede kuvertpris. 

Betaling, kuvertpriser & festens varighed
Der kan som udgangspunkt betales via faktura eller bankoverførelse. 
Der kan indtil kl. 16:30 i månederne april – september, betales med Visa Dankort eller kontant (Kontant kun efter forudgående aftale)

Ved konfirmation fratrækkes gebyr på 3500,- betalt ved reservation af datoen, den endelige regning.

Ved selskaber under 20 personer tillægges kuvertprisen 10%
Entréprisen er inkluderet i prisen når der bestilles en selskabsmenu eller Verdenskortet buffet for min. 424,- pr. kuvert.
På jeres faktura/regning vil der fremgå en udspecificeret entrépris på 50,- pr. person. Dette er regnskabsteknisk, og ville ikke betyde noget for jeres aftalte kuvertpris.

Ved bestillinger under 424,- pr. kuvert samt bestillinger af Brunch & Frokost menuer, er entréprisen (fra april t.o.m september) *nedsat til 70,- for voksne (fra 13 år) & 50,- for børn (2-12 år) 
*Ved min. 20 personer ellers normal entré-pris

Arrangement m. 2 retter + kaffe: 6 timer – Efterfølgende påbegyndt time 400,-
Arrangement m. 3 retter + kaffe + natmad: 8,5 timer – Efterfølgende påbegyndt time 400,-

Menusamtale & planlægning
En menusamtale vil blive afviklet omkring 2 måneder før festen, hvis en sådan samtale er relevant for jeres arrangement.
I vil modtage en mail fra vores bookingsystem, som indeholder link til vores onlinekalender, hvor i gennem menusamtalen kan bookes.
Til denne samtale aftales den endelig menu og øvrige detaljer omkring jeres arrangement, som bordopstilling, opdækning m.v.

Konfirmation
Gebyr på 3500,- betales ved reservation af dato.
Dette beløb fratrækkes ved festens endelig afregning.
Gebyret refunderes IKKE ved aflysning af fest.

Menusamtaler vil blive afviklet omkring 2 måneder før festen, hvis en sådan samtale er relevant for jeres arrangement.
I vil modtage en mail fra vores bookingsystem, som indeholder link til vores onlinekalender, hvori menusamtalen skal bookes. 

Verdenskortet bistår gerne i pålægning af bordpynt, som bordkort, bordløber m.v. i forbindelse med borddækning*
*Dette indbefatter ikke opsætning af balloner, væg- og loftpynt og øvrige større oppyntninger, som vi gerne frabeder os grundet risiko for skader på inventar.

Pynt og bordopsætning
Verdenskortets dygtige personale står for bordopsætning og bordopdækning i forbindelse med din fest. Vi sørger for lys, årstidens blomster & servietter*
Ved større fester bistår Verdenskortet gerne i pålægning af bordpynt, som bordkort, bordløber etc. i forbindelse med borddækningen**

* Ved brunch & frokost arrangementer opdækkes der med dug eller dækkeserviet & lys. Ønskes blomster og opsat serviet koster dette 15,- ekstra pr. kuvert.
**Dette indbefatter ikke opsætning af balloner, væg- og loftpynt og øvrige større installationer, som vi gerne frabeder os grundet risiko for skader på inventar.

Kontakt altid Verdenskortet, hvis der er særlig ønsker eller spørgsmål til pynt.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.