Handelsbetingelser - Selskaber & Arrangementer
Først og fremmest tak fordi I har valgt at afholde jeres selskab eller arrangement på Verdenskortet v. Klejtrup sø.
Skulle der opstå spørgsmål er I altid velkommen til at kontakte os på info@verdenskortet.dk eller +45 9854 6132
Vi er glade for at danne rammerne om jeres selskab.
Vi har samlet de vigtigste informationer i skrivelsen herunder, og vi beder dig venligst læse betingelserne grundigt igennem.
Bestilling & afbud
Endeligt antal kuverter oplyses senest 2 uger før arrangementet på enten mail eller telefon.
Afbudskuverter meldt fra 14 – 4 dage før arrangementet: 25% af aftalt kuvertprise
Afbudskuverter meldt 1-3 dage før arrangementet: 50% af aftalt kuvertpris.
Afbudskuverter på dagen for festen: Fuld kuvertpris.
Børn under 10 år: 50% af aftalt kuvertpris.
Børn under 2 år: Gratis
Ønskes fuld afbestilling/aflysning af dit arrangement skal dette ske senest 6 uger før festens dato. Ved afbestilling under 4 uger før festen, opkræves en godtgørelse på 75% af den samlede kuvertpris.
Betaling, kuvertpriser & festens varighed
Der kan som udgangspunkt betales via faktura eller bankoverførelse.
Selskaber der slutter inden kl. 16:30, kan afregne med kort på dagen. Kontant kun efter forudgående aftale
Ved konfirmation fratrækkes forudbetalt gebyr på 3500,- den endelige regning på dagen.
Verdenskortet afvikler kun selskaber på min. 20 personer.
Entréprisen er inkluderet i prisen.
På jeres faktura/regning vil der fremgå en udspecificeret entrépris pr. person. Dette er regnskabsteknisk, og ville ikke betyde noget for jeres aftalte kuvertpris.
Arrangement m. 2 retter + kaffe: 6 timer – Efterfølgende påbegyndt time 400,-
Arrangement m. 3 retter + kaffe + natmad: 8 timer – Efterfølgende påbegyndt time 400,-
Menusamtale & planlægning
En menusamtale vil blive afviklet omkring 2 måneder før festen, hvis en sådan samtale er relevant for jeres arrangement.
I vil modtage en mail fra vores bookingsystem, som indeholder link til vores onlinekalender, hvor i gennem menusamtalen kan bookes.
Til denne samtale aftales den endelig menu og øvrige detaljer omkring jeres arrangement, som bordopstilling, opdækning m.v.
Konfirmation
Gebyr på 3500,- betales ved reservation af dato.
Dette beløb fratrækkes ved festens endelig afregning.
Gebyret refunderes IKKE ved aflysning af fest.
Menusamtaler vil blive afviklet omkring 2 måneder før festen, hvis en sådan samtale er relevant for jeres arrangement.
I vil modtage en mail fra vores bookingsystem, som indeholder link til vores onlinekalender, hvori menusamtalen skal bookes.
Verdenskortet bistår gerne i pålægning af bordpynt, som bordkort, bordløber m.v. i forbindelse med borddækning*
*Dette indbefatter ikke opsætning af balloner, væg- og loftpynt og øvrige større oppyntninger, som vi gerne frabeder os grundet risiko for skader på inventar.
Pynt og bordopsætning
Verdenskortets dygtige personale står for bordopsætning og bordopdækning i forbindelse med din fest. Vi sørger for lys, årstidens blomster & servietter*
Ved større fester bistår Verdenskortet gerne i pålægning af bordpynt, som bordkort, bordløber etc. i forbindelse med borddækningen**
* Ved brunch & frokost arrangementer opdækkes der med dug eller dækkeserviet, lys, blomster & servietter.
**Dette indbefatter ikke opsætning af balloner, væg- og loftpynt og øvrige større installationer, som vi gerne frabeder os grundet risiko for skader på inventar.
Kontakt altid Verdenskortet, hvis der er særlig ønsker eller spørgsmål til pynt.