Handelsbetingelser - Selskaber & Arrangementer
Først og fremmest tak fordi I har valgt at afholde jeres selskab eller arrangement på Verdenskortet v. Klejtrup sø.
Skulle der opstå spørgsmål er I altid velkommen til at kontakte os på info@verdenskortet.dk eller +45 9854 6132
Vi er glade for at danne rammerne om jeres selskab.
Vi har samlet de vigtigste informationer i skrivelsen herunder, og vi beder dig venligst læse betingelserne grundigt igennem.
Bestilling & afbud
Endeligt antal kuverter oplyses senest 2 uger før arrangementet.
Afbudskuverter meldt 1-3 dage før arrangementet: ½ pris af aftalt kuvertpris.
Afbudskuverter på dagen for festen: fuld kuvertpris.
Børn mellem 2-6 år: ½ pris af aftalt kuvertpris.
Børn mellem 0-2 år: gratis
Ønskes fuld afbestilling/aflysning af dit arrangement skal dette ske senest 6 uger før festens dato. Ved afbestilling under 4 uger før festen, opkræves en godtgørelse på 75% af den samlede kuvertpris.
Betaling, kuvertpriser & festens varighed
Der kan som udgangspunkt betales via faktura eller bankoverførelse.
Der kan indtil kl. 16:30 i månederne april – september, betales med Visa Dankort eller kontant (Kontant kun efter forudgående aftale)
Ved konfirmation fratrækkes gebyr på 3500,- betalt ved reservation af datoen, den endelige regning.
Ved selskaber under 20 personer tillægges kuvertprisen 10%
Entréprisen er inkluderet i prisen når der bestilles en selskabsmenu eller Verdenskortet buffet for min. 424,- pr. kuvert.
På jeres faktura/regning vil der fremgå en udspecificeret entrépris på 50,- pr. person. Dette er regnskabsteknisk, og ville ikke betyde noget for jeres aftalte kuvertpris.
Ved bestillinger under 424,- pr. kuvert samt bestillinger af Brunch & Frokost menuer, er entréprisen (fra april t.o.m september) *nedsat til 70,- for voksne (fra 13 år) & 50,- for børn (2-12 år)
*Ved min. 20 personer ellers normal entré-pris
Arrangement m. 2 retter + kaffe: 6 timer – Efterfølgende påbegyndt time 400,-
Arrangement m. 3 retter + kaffe + natmad: 8,5 timer – Efterfølgende påbegyndt time 400,-
Menusamtale & planlægning
En menusamtale vil blive afviklet omkring 2 måneder før festen, hvis en sådan samtale er relevant for jeres arrangement.
I vil modtage en mail fra vores bookingsystem, som indeholder link til vores onlinekalender, hvor i gennem menusamtalen kan bookes.
Til denne samtale aftales den endelig menu og øvrige detaljer omkring jeres arrangement, som bordopstilling, opdækning m.v.
Konfirmation
Gebyr på 3500,- betales ved reservation af dato.
Dette beløb fratrækkes ved festens endelig afregning.
Gebyret refunderes IKKE ved aflysning af fest.
Menusamtaler vil blive afviklet omkring 2 måneder før festen, hvis en sådan samtale er relevant for jeres arrangement.
I vil modtage en mail fra vores bookingsystem, som indeholder link til vores onlinekalender, hvori menusamtalen skal bookes.
Verdenskortet bistår gerne i pålægning af bordpynt, som bordkort, bordløber m.v. i forbindelse med borddækning*
*Dette indbefatter ikke opsætning af balloner, væg- og loftpynt og øvrige større oppyntninger, som vi gerne frabeder os grundet risiko for skader på inventar.
Pynt og bordopsætning
Verdenskortets dygtige personale står for bordopsætning og bordopdækning i forbindelse med din fest. Vi sørger for lys, årstidens blomster & servietter*
Ved større fester bistår Verdenskortet gerne i pålægning af bordpynt, som bordkort, bordløber etc. i forbindelse med borddækningen**
* Ved brunch & frokost arrangementer opdækkes der med dug eller dækkeserviet & lys. Ønskes blomster og opsat serviet koster dette 15,- ekstra pr. kuvert.
**Dette indbefatter ikke opsætning af balloner, væg- og loftpynt og øvrige større installationer, som vi gerne frabeder os grundet risiko for skader på inventar.
Kontakt altid Verdenskortet, hvis der er særlig ønsker eller spørgsmål til pynt.