Salgs- og leveringsbetingelser

Print selv-billetter er gyldige for entré til Verdenskortet som angivet på billetten. Billetten er kun gyldig i den valgte datoperiode.

Print selv-billetter skal printes inden besøget. Alternativt kan hele print selv-billetten hentes ned på en mobiltelefon og scannes direkte herfra. Vær opmærksom på, at når en stregkode er scannet korrekt ved indgangen til Verdenskortet, kan den ikke bruges igen. Den anden stregkode på billetten kan dermed heller ikke bruges mere.

Du har selv ansvaret for eventuelt misbrug af print selv-billetten, så tag de nødvendige forholdsregler for at undgå misbrug. Alle priser er inklusive 25% moms. Verdenskortet påtager sig ikke noget ansvar for printfejl.

På ekstra travle dage forbeholder Verdenskortet sig ret til at lukke parken. Dette vil udelukkende være af sikkerhedsmæssige årsager og dermed i offentlighedens interesse.

Billetter købt på forhånd inkl. sæsonkort garanterer ikke adgang til Verdenskortet på en bestemt dag. Adgang til Verdenskortet sker efter først til mølle-princippet, og vi anbefaler, at I kommer tidligt på dagen.

Af sikkerhedshensyn forbeholder vi os desuden ret til at bede gæster forlade parken, ligesom vi forbeholder os ret til at lukke attraktioner, salgssteder, arrangementer og events uden forudgående varsel.

Opbevaring af oplysninger

De oplysninger, som du afgiver ved køb af en billet eller sæsonkort behandles fortroligt. Disse genanvendes kun i forbindelse med udstedelse og efterfølgende kontrol af entrebilletten og sæsonkort samt til fremsendelse få emails årligt med nyheder eller tilbud på entre eller fornyelse af Sæsonkort.

Oplysningerne videregives ikke til andre virksomheder. Vi sletter i al almindelighed dine oplysninger, hvis du ikke har genkøbt entrebilletter efter 1 sæson efter købet eller fornyet dit sæsonkort 2 sæsoner efter oprettelsen af sæsonkortet.

Hvis du beder om at få dine oplysninger slettet i den sæson, hvor du har oprettet dit sæsonkort, medfører det, at dit sæsonkort bliver ugyldigt og sæsonkortet refunderes ikke. I de efterfølgende sæsoner kan du altid henvende dig til os og bede om at få dine oplysninger slettet.

Levering

Print selv-billetter vil blive leveret til den oplyste email-adresse kort tid efter, vi har modtaget din ordre.

Husk at tjekke din uønskede e-mail. Verdenskortet påtager sig ikke noget ansvar for forsinkelser i levering, som skyldes tekniske problemer. Der beregnes ingen gebyrer.

Skulle du imod forventning ikke modtage e-mail med billet, medbring da print af ordrebekræftelsen og henvend dig ved indgangen. Alternativt kan du kontakte: Verdenskortet på +45 98 54 61 32 eller info@verdenskortet.dk så finder vi en løsning.

Betaling og sikkerhed

Betaling kan foretages med Dankort og Visa/Dankort. Der er ingen fortrydelsesret på køb via Verdenskortets Webshop, og pengene refunderes derfor ikke.

Billetten skal indløses i den sæson, det er købt til. Hvis billetten ikke tages i brug i den pågældende sæson, er det ikke muligt at overføre billetten til efterfølgende sæsoner.

Kreditkorttransaktioner sker på en separat sikret server med fuld kryptering af alle kreditkortoplysninger. Verdenskortet samarbejder med Bambora for at opretholde en sikker betalingsløsning. Denne løsning opfylder alle PBS-krav for sikre betalingsløsninger. Dine kreditkortoplysninger vil ikke blive gjort tilgængelige for andre virksomheder eller organisationer.

For at kunne genkende dine oplysninger ved dit næste besøg i vores webshop placeres en 'cookie' på din computer. Denne 'cookie' bruges også til at følge din indkøbskurv, til statistiske formål samt til at målrette annoncering.

Personoplysninger behandles fortroligt af Verdenskortet. De data, du har opgivet, placeres på en sikker server i en database.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Verdenskortet kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores email adresse info@verdenskortet.dk

Kontakt os

Eventuelle spørgsmål vedrørende din ordre kan stiles til: E-mail: info@verdenskortet.dk eller tlf.: +45 98 54 61 32

Du handler med:

Verdenskortet A/S, Søren Poulsens vej 5, 9500 Hobro Cvr. 16 40 25 40



VERDENSKORTET

Søren Poulsens Vej 5 9500 Hobro
Tlf.: +45 9854 6132
Mail: info@verdenskortet.dk

Tilmeld nyhedsbrev


Copyright © 2019 Verdenskortet, Alle rettigheder forbeholdes.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram